PivoGrando.cz

Ceny dopravy a platby

Vše co potřebujete vědět o dopravě a platbě na našem e-shopu.

Způsoby doručení v ČR
Osobni odběr - Zdarma
  • Osobní odběr je zdarma.
  • Osobní odběr je možný na prodejně v Praze. Adresa – Holandská 40, Praha 10, 101 00. Otevřeno: pondělí - pátek 9:00–19:00 hod.
  • Uhradit objednávku při osobním odběru můžete v hotovosti nebo platební kartou. Bankovním převodem a platební kartou online při objednání prostřednictvím internetu.
  • Vaší objednávku si prosím přijďte vyzvednout po obdržení e-mailu s výzvou k osobnímu odběru.
Přeprava DPD
  • Cena za dopravu společností DPD je 99 Kč.
  • Zboží bude doručeno do 2 - 3 pracovních dnů od objednání.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení. Z důvodu domluvy mezi vámi a kurýrem.
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.dpd.cz kde na úvodní straně vložíte číslo zásilky (které vám bylo zasláno na e-mail) do sekce "Sledovat zásilku" a potvrdíte.
  • Speciální ochranné obaly zajišťují bezpečí láhvím i sklenicím.
Kurýr po Praze
  • Cena za dopravu Kurýrem po Praze je 179 Kč.
  • Zboží bude doručeno do pěti hodin od objednání pouze po Praze.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení. Z důvodu domluvy mezi vámi a kurýrem.
Česká pošta - balík do ruky
Česká pošta - na poštu
Způsob doručení na Slovensko
Přeprava DPD
Přeprava DPD
  • Cena za dopravu společností DPD je 10 EUR
  • Zboží bude doručeno do 3 - 4 pracovních dnů od objednání.
  • Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení. Z důvodu domluvy mezi vámi a kurýrem.
  • Zásilku můžete sledovat na adrese: www.dpd.cz, kde na úvodní straně vložíte číslo zásilky (které vám bylo zasláno na e-mail) do sekce "Sledovat zásilku" a potvrdíte.
  • Speciální ochranné obaly zajišťují bezpečí láhvím i sklenicím.
Způsoby platby
Platební kartou předem – online přes internet
Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu banky, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den. Naši pracovníci nemají přístup k údajům o Vaší kartě, vše je pouze v rukou banky.
GoPay
Okamžitá platba online.
Bankovním převodem
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme e-mailem číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet. Po obdržení platby odesíláme zboží s tím, že Vám sdělíme termín, kdy zásilka dorazí. Je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.
Hotově či kartou na prodejně
V případě osobního odběru vyčkejte prosím na potvrzení, že je objednávka připravena a poté si ji můžete vyzvednout na naší prodejně v Praze (ulice Holandská 40, Praha 10, po – pá 9:00 – 19:00).
Dobírkou
Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli (kurýrovi DPD).
Vrácení zboží
Vrácení zboží ve 14 denní lhůtě
U nás zakoupené zboží můžete vrátit během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Platí to stejně tak i pro objednávky s osobním odběrem. Vrácení zboží se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, pokud je uvedeno vaše IČ na faktuře.

Přepravní obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má pivogrando.cz právo na náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Přepravní náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové poté zákazníkovi naúčtovány a započítány s částkou za vrácené zboží.
Dokumenty
Ke zboží, které chcete vrátit, doporučujeme vždy přiložit doklad, který potvrdí, že jste zboží zakoupili v našem obchodě a který nám usnadní identifikaci konkrétního zboží a požadavku. Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (pdf ) a nákupního dokladu, který jste obdrželi na svoji e mailovou adresu.
Je důležité v co nejkratším možném termínu od zaslání tohoto odstoupení, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.
Kde lze zboží vrátit
Zboží můžete vrátit na naší prodejně.
Své právo na vrácení zboží můžete uplatnit také písemně, a to odstoupením od smlouvy a zasláním zboží na adresu:

Falbe Trade s.r.o. - Reklamace
Náměstí Svatopluka Čecha 11,
101 00 Praha 10 - Vršovice

Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět. Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Jaké zboží nelze vrátit
Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu

  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím

  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit